فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

سایت کفش مردانه به عنوان معرفی مشهورترین برند ها و تولیدات کفش های مردانه ایران راه اندازی شده است که در این سایت شما میتوانید با بهترین کارخانجات تولید کفش مردانه بویژه کفش مردانه تبریز آشنا شده و نیز برای خرید کفش مردانه بصورت آنلاین اقدام نمایید.
کفش مردانه
فروشگاه اینترنتی نیازکو
www.nyazco.com

09128961202
09214150920

​کفش اسپرت چرم مردانه تبریز همگام SPORT SHOES MEN TABRIZ H-042


مشخصات : 

کفش مخصوص پیاده رودی و دویدن مردانه‌ی اسپرت تبریز «همگام» مدل «042» زیره‌ای انعطاف‌پذیر دارد. طراحی ویژه‌ی این کفش باعث می‌شود فشارهای وارده به کف پا در زمان دویدن و پیاده روی کاهش ‌یابد و زیره کشش مناسبی پیدا کند؛ درنتیجه موجب افزایش راحتی هنگام پیاده رودی خواهد شد. این محصول رویه‌ای از ترکیب چرم طبیعی نبوک برای مقاومت بالای کفش در مقابل فشار ها و ضربات وارده بالا و الیاف برزنت اعلا برای تنفس پا در داخل کفش و به خنک کنندگی پا کمک میکند تشکیل شده است . کفش اسپرت تبریز با رنگ بندی بسیار زیبا و خیره کننده خود تمامی توجهات را به خود جلب میکند با توجه به ترکیبات رویه و زیره این کفش از وزن پایینی برخوردار می باشد و بخاطر استفاده از لایه میانی EVA دارای انعطاف پذیری بالا می باشد .کفش اسپرت چرم مردانه « H-042 » برای افرادی ساخته شده که معمولا پیاده روی زیادی دارند و مسافت های طولانی را در روز طی می کنند. زیره دولایه این محصول از جنس دودانسیته رابرز و eva است که مانع سر خوردن در سطوح صاف می شود . دومین لایه که بالای زیره هست«از جنس eva»با ویژگی سبک و نرم بودن حس خوبی را در هنگام راه رفتن به شما القا خواهد نمود. ارتفاع زیره خوب و نسبتا بلند آن را انتخابی مناسب برای کسانی که با کفش های تخت راحت نیستند، تبدیل می کند‏.‏ کفی طبی این محصول نیز بسیار نرم و راحت است. کفش مخصوص پیاده روی مردانه‌ی همگام مدل 042 با داشتن ساختاری راحت و مناسب، انتخاب خوبی به‌عنوان یک کفش ورزشی و اسپرت است. محصول مقابل روی شما در سایزهای 40 الی 45 در بازار عرضه شده ، فروشگاه نیازکو هم به عنوان نماینده فروش کفش تبریز در دنیای مجازی این محصول را معرفی و به فروش می رساند.


ویژگی :
رویه از چرم طبیعی نبوک
آستری از چرم طبیعی شیبرو
کفی بسیار نرم و راحت  و طرح آن کاملا بصورت طبی طراحی شده است
زیره از مواد eva سبک و مقاوم می باشد
تولید کننده : تولیدی کفش همگام تبریز
نام مدل : اسپرت مردانه H-042
رنگ بندی : آبی
سایز : 40 تا 45
رویه : چرم طبیعی نبوک
کفی : دارای کفی طبی بسیار نرم و راحت
زیره : زیره دو دانسیته رابرز و eva
زیره دو دانسیته رابرز و eva باعث میشود که لایه پایین کفش سر نخورده و همچنین در برابر سایش در جاهای ناهموار سطح زمین مقاوم باشد و همچنین بخاطر استفاده از eva در لایه بالای زیره ، کفش سبک شده و ازانعطاف بسیار فوق الاده برخوردار است .
​کفش اسپرت چرم مردانه تبریز همگام SPORT SHOES MEN TABRIZ H-042

خریداران محترم میتوانند کد 930 را به شماره سامانه نیازکو 10009141000900 ارسال نموده و منتظر تماس کارشناسان نیازکو برای ثبت سفارش باشند


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی