فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

سایت کفش مردانه به عنوان معرفی مشهورترین برند ها و تولیدات کفش های مردانه ایران راه اندازی شده است که در این سایت شما میتوانید با بهترین کارخانجات تولید کفش مردانه بویژه کفش مردانه تبریز آشنا شده و نیز برای خرید کفش مردانه بصورت آنلاین اقدام نمایید.
کفش مردانه
فروشگاه اینترنتی نیازکو
www.nyazco.com

09128961202
09214150920

فروش بهترین کفش مردانه چرم تبریز Sale of the best men leather shoes in Tabriz

کفش مردانه کلاسیک ترافیک بندی تبریز TRAFFIC TABRIZ SHOES 204


توضیحات:

کفش از دید یک مصرف کننده ، صنعتگر یا یک کفاش تفاوت دارد مصرف کننده برای انتخاب، حداقل اطلاعاتی را در مورد کفش بداند تا انتخابی علمی و شایسته ای برای خود داشته باشد.کفش های مردانه معمولا به سه دسته مجلسی، راحتی، ورزشی تقسیم بندی می شوند. کفش ترافیک بندی جلال تبریز مدل 204 در دسته راحتی و مجلسی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. تولیدات کفش تبریز اکثرا از نوع چرم بوده و هست. کفش چرم چاپی مردانه کلاسیک مدل 204 در رنگهای متنوعی تولید می شود و فعلا در سه رنگ مشکی،قهوه ای و عسلی  در نیازکو موجود می باشد. سایز کفش های مردانه معمولا از 40 شروع شده و در 45 خاتمه پیدا می کند که این نوع کفش نیز در سایزهای 40 الی 44 تولید شده همچنین با رویه چرم چاپی طبیعی و کفی طبی احساس خوبی خواهید داشت برای اینکه وزن کفش نیز سبک باشد از زیره تزرق PUاستفاده شده است.


گروه تولیدی کفش جلال تبریز با نیم قرن سابقه تولید و با بهره گیری از دانش فنی، تکنولوژی روز، کادر مجرب، کیفیت بالای محصولات و طراحی با توجه به مدل های روز، توانسته است پیشرفت بسیار خوبی در این عرصه داشته باشد‏.‏یکی از مزیت های این تولیدی واقع شدن در شهر تبریز بوده که به عنوان قطب صنعتی کفش ایران و حتی دنیا می باشد و به جرات میتوان گفت که برند کفش تبریز مورد پسند خاص و عام از دیر باز بوده و هست.

مشخصات :
کفش مردانه کلاسیک ترافیک بندی 204 تبریز ظاهری کاملا کلاسیک داشته که می‌توانید آن را در کنار شلوار پارچه ای و کتان پوشیده و برای قرارهای کاری، مهمانی و ... استفاده نمایید. این کفش با طراحی ساده اما بسیار زیبا با جنس چرم طبیعی گاوی درجه یک می‌باشد. از ویژگی‌های این کفش کفی طبی و مستحکم آن می‌باشد. این کفش در 3 رنگ مشکی ، قهوه ای و عسلی در سایز‌بندی 40 الی 44 عرضه شده است. 

ویژگی :
رویه از چرم طبیعی گاوی
آستری از چرم مصنوعی درجه یک
کفی بسیار نرم و راحت  و طرح آن کاملا بصورت طبی طراحی شده است
زیره از مواد پی یو P.U سبک و مقاوم می باشد
تولید کننده : تولیدی کفش جلال تبریز
نام مدل : ترافیک بندی 204
رنگ بندی : مشکی -قهوه ای
سایز : 40 تا 44
رویه : چرم طبیعی
کفی : دارای کفی طبی بسیار نرم و راحت
زیره : تزریق پی یو PU سبک و مقاوم 
 

در صورت خرید آنلاین (پرداخت نقدی) ارسال بصورت رایگان می باشد.
خریداران محترم میتوانند کد 1013 را به شماره سامانه نیازکو 10009141000900 ارسال نموده و منتظر تماس کارشناسان نیازکو برای ثبت سفارش باشند 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی