فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

سایت کفش مردانه به عنوان معرفی مشهورترین برند ها و تولیدات کفش های مردانه ایران راه اندازی شده است که در این سایت شما میتوانید با بهترین کارخانجات تولید کفش مردانه بویژه کفش مردانه تبریز آشنا شده و نیز برای خرید کفش مردانه بصورت آنلاین اقدام نمایید.
کفش مردانه
فروشگاه اینترنتی نیازکو
www.nyazco.com

09128961202
09214150920

ما مفتخریم که کفش ایرانی می فروشیم .کفش تبریز

شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۲ ب.ظ

ما مفتخریم که کفش ایرانی می فروشیم .کفش تبریز

ما مفتخریم که کفش ایرانی می فروشیم .کفش تبریز
We are proud to sell Iran shoes.tabriz shoes

 در تبریز فروشگاه‌های زیادی تابلوی کوچکی را درمغازه‌شان آویزان کرده‌اند، که برروی آن نوشته شده «با افتخار فقط اجناس ایرانی می‌فروشیم.» این حرکت خود جوش که باید خیلی پیشتر آغاز می شد می تواند به عنوان یک الگو ، حرکتی آغازین برای سایر اتحادیه ها برای فروش کالای ایرانی باشد چرا که تنها راه مقابله با کالاهای قاچاق و تولیداتی که مشابه آن در کشور تولید می شود اقدام خود اصناف است که بجای عرضه کالاهای بی کیفیت چینی اجناس مرغوب و تولیدات داخلی را جایگزین کنند . به گفته آماری که اعلام می شود ایرانی ها سالانه حدود 150 میلیون جفت کفش استفاده می کنند که براساس برآوردها چیزی حدود 30 میلیون جفت کفش از خارج وارد می شود که به گفته برخی از فعالان صنعت کفش با احتساب آمار قاچاق این رقم بیش از این است.

هم اکنون کمپین بازاریان تبریز درحمایت ازکفش ایرانی حرکتی ارزشمند به شمار می رود که می تواند برای سایر بازاریان در دیگر شهرهای کشور برای فروش کالای ایرانی الگو باشد.

فروشگاه فروش کفش اینترنتی تبریز«نیازکو» با پیوستن به جمع فروشندگاه کالای ایرانی و کفش تبریز با شعار «کفش تبریز را از سایت تبریز بخرید.نیازکو» بدعتی نو و قدمی مجازی در این صنعت ناب تبریز برداشت.
همشهریان داخلی و خارجی می توانند برای دیدن کفش دست دوز و کفش صنعتی تبریز به سایت اینترنتی به آدرس www.nyazco.com رفته و با مشاهده و بررسی کامل انواع مدل ها کفش مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایند.
فروشگاه اینترنتی کفش تبریز با جمع آوری بهترین برندهای و تولیدات کفش تبریز توانسته ناب ترین کفش های چرم و حتی محصولات چرم تبریز را عرضه نماید که من جمله از تولیدات کفش تبریز در زیر اشاره شده است.

تولیدی کفش فرزین 

 

تولیدی کفش همگام 

 

تولیدی کش دست دوز سی سی 

 

تولیدی کفش دکتر فام 

تولیدی کفش آداک

تولیدی کفش نوبل 

تولیدی کفش تبریز 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی