فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

سایت کفش مردانه به عنوان معرفی مشهورترین برند ها و تولیدات کفش های مردانه ایران راه اندازی شده است که در این سایت شما میتوانید با بهترین کارخانجات تولید کفش مردانه بویژه کفش مردانه تبریز آشنا شده و نیز برای خرید کفش مردانه بصورت آنلاین اقدام نمایید.
کفش مردانه
فروشگاه اینترنتی نیازکو
www.nyazco.com

09128961202
09214150920

کفش راحتی مردانه کلاسیک همگام HAMGAM SHOES MEN LEATHER 215

توضیحات:
پای انسان دارای استخوان‌های بیشتری نسبت به هر اندام دیگری از بدن می‌باشد و در برابر خطرهای محیطی همچون سنگ‌های تیز و زمین داغ آسیب‌پذیر است که کفش در برابر این آسیب‌ها از پا محافظت می‌کند.
واحد تولیدی کفش تبریز همگام در سال 1372 در مساحتی بالغ بر 1300 متر مربع واقع در شهرک صنعتی شاهین شهر تبریز شروع بکار نمود .این واحد ،با استفاده از تکنولوژی روز و کارکنان مجرب توانسته ظرفیت تولید خود را افزایش داده و کیفیت قابل قبول بازارهای جهانی را بدست آورد .در حال حاضر تولیدات کارخانه کفش همگام ،علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای آسیای میانه و اروپای شرقی از جمله روسیه و اوکراین صادر می شود .کلیه تولیدات کفش همگام دارای شناسنامه تولید و آنالیز مصرفی می باشند که در بدست آوردن بازار مصرف خارج از کشور به عنوان اصلی ترین عامل فروش محسوب می گردد.

مشخصات :

خیاط‌های لباس‌های مردانه یک قول مشترک دارند. آنها می‌گویند: کفش است، که مرد را می‌سازد! خب، البته برای این گفته‌شان دلیل خوبی هم دارند. کفش زیبا، استایل و کلاس زیادی به مجموعه‌ی لباس‌های شما می‌افزاید.
کفش چرم مردانه کلاسیک همگام HAMGAM SHOES MEN LEATHER 215 نوعی کفش کلاسیک با ظاهری رسمی، زیبا و بسیار جذاب. کفش‌های آکسفورد در هر رنگی موجود هستند، اما رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای، متداول ترند. به طور معمول هر چقدر طراحی کفش براق‌تر باشد (و همچنین اگر به رنگ مشکی باشد) رسمی‌تر خواهد بود. از سوی دیگر، آکسفورد‌هایی که ساختار سنگین‌تر و زمخت‌تری دارند، به میزان کمتری رسمی هستند. کفش‌های آکسفورد را با شلوارهای مردانه، و نه شلوار‌های جین بپوشید. کفش کلاسیک همگام 215 با زیره چرم گاوی درجه یک ، تضمینی برای راحتی پا می باشد که در مراسم رسمی همراه شما هست .این کفش با طراحی منحصر بفرد و شیک در سایز های 40 تا 45 می باشد و در دو رنگ مشکی و قهوه ای ارائه شده است .

ویژگی :
رویه از چرم طبیعی
آستری از چرم صنعتی
کفی چرم گاوی درجه یک
زیره از مواد پی یو P.U سبک و مقاوم می باشد
تولید کننده : تولیدی کفش همگام تبریز
نام مدل : کفش چرم مردانه کلاسیک 215
رنگ بندی : گردویی و سرمه ای و عسلی و قهوه ای
سایز : 40 تا 45
رویه : چرم طبیعی
کفی : دارای کفی چرم گاوی درجه یک
زیره : تزریق پی یو PU سبک و مقاوم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی