فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

سایت کفش مردانه به عنوان معرفی مشهورترین برند ها و تولیدات کفش های مردانه ایران راه اندازی شده است که در این سایت شما میتوانید با بهترین کارخانجات تولید کفش مردانه بویژه کفش مردانه تبریز آشنا شده و نیز برای خرید کفش مردانه بصورت آنلاین اقدام نمایید.
کفش مردانه
فروشگاه اینترنتی نیازکو
www.nyazco.com

09128961202
09214150920

کفش پوتین کوهنوردی چرم مردانه تبریز  TABRIZ BOOTS 252 
توضیحات
کفش مهم ترین وسیله یک کوهنورد است. کفش همگام تولید کننده انواع کفش واقع در تبریز با استفاده از مرغوب ترین چرم ها اقدام به تولید کفش های کوهنوردی ساده کرده. کفش کوهنوردی همگام مدل 252 با رویه و آستری چرم طبیعی برای استحکام بالا کفش و کفی طبی راحت و با دوام ساخته شده است، کفی کفش لایه ای ویژه از کربن و لاستیک، که معروف ترین آن نام تجاری "ویبرام" Vibram ایتالیا بوده، ماده‌ای سخت، ضد لغزش و پراستحکام است. برای استفاده بهتر از کفش کوهنوردی «252» هیچگاه برای اولین بار کفش را در یک برنامه سنگین استفاده نکنید!  در صورتی که با کفش کوه خود درست راه بروید و آنها را تمیز نگه دارید ، هم خاصیت ضد آب بودنشان را حفظ می‎کنند و هم دوام بیشتری خواهند داشت . نوع جنس کفش کوهنوردی با نوع پاک کردن آن بسیار مهم است. واکس کفش بیشترین استفاده برای تمیز کردن کفش را دارد، واکس وقتی که خیلی کم به کفش مالیده شود مناسب هست . اما اگر زیاد استفاده شود خاصیت تنفسی آن را می‎گیرند. اگر مایلید در مناطق مرطوب و خیس پیاده‎روی یا کوهپیمایی کنید، «252» انتخاب خوبی است.
مشخصات :
پوتین مردانه همگام 252 یکی از بهترین مدلهای بوت را بخود اختصاص داده و این کفش با رویه تمام چرم در دو رنگ مشکی و قهوه ای از این کارخانه عرضه و روانه بازار شده است جنس داخلی آن از چرم طبیعی با خاصیت ضد عرق بوده که مانع بو گرفتن پا می شود‏.‏ همچنین بسته شدن به صورت بندی باعث می شود کفش متناسب با پای شما شود‏.‏ پس اگر به دنبال کفشی مناسب برای گرم نگه داشتن پاهایتان باشید در فصل های سرد هستید، همین حالا این کفش را خریداری کنید‏.‏ این کفش دارای کفی طبی درجه یک بسیار نرم بوده که تضمین راحتی پای شما می باشد .
 
ویژگی :
اصطکاک خوب با انعطاف پذیری بالا
ضربه گیر
رویه از چرم طبیعی
آستری از چرم طبیعی
دارای کفی طبی راحت و بادوام
زیره بصورت دو بار تزریق از ترکیب لاستیک و پیو P.U (ایتالیا)
تولید کننده : تولیدی کفش همگام تبریز
نام مدل :کفش پوتین چرم مردانه همگام 252
رنگ بندی : مشکی - قهوه ای
سایز : 40 تا 45
رویه : چرم طبیعی
کفی : کفی طبی راحت و بادوام
زیره : ترکیب لاستیک و P.U
لاستیک رابر عدم سر خوردگی  و سایش در لایه بیرونی کفش و P.U در سبکی و دوام بیشتر کفش استفاده شده است.
کفش پوتین کوهنوردی چرم مردانه تبریز  TABRIZ BOOTS 252
از آنجا که قالب همه کفش ها یکسان نیست، پیدا کردن سایز مناسب به خصوص در خرید اینترنتی کفش، کمی سخت به نظر می رسد. برای حل این مشکل، علاوه بر ارائه راهنمای اندازه گیری پا و انتخاب سایز، بزرگی و کوچکی قالب کفش مورد نظر را آورده است تا انتخابی مطمئن تر را برای شما فراهم سازد. همچنین در صورت هر گونه مغایرت در سایز امکان بازگشت محصول برای شما وجود دارد.
مشتریان گرامی میتوانند برای مشاهده نحوه محاسبه اندازه پا در خرید کفش رو عکس زیر کلیک نمایند.
 
خریداران محترم میتوانند کد 897 را به شماره سامانه نیازکو 10009141000900 ارسال نموده و منتظر تماس کارشناسان نیازکو برای ثبت سفارش باشند .



برای خرید کفش مردانه بصورت آنلاین روی لینک زیر کلیک کنید 

برای خرید کفش ناب چرم تبریز بر روی عکس زیر کلیک نمایید :
 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی