فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

سایت کفش مردانه به عنوان معرفی مشهورترین برند ها و تولیدات کفش های مردانه ایران راه اندازی شده است که در این سایت شما میتوانید با بهترین کارخانجات تولید کفش مردانه بویژه کفش مردانه تبریز آشنا شده و نیز برای خرید کفش مردانه بصورت آنلاین اقدام نمایید.
کفش مردانه
فروشگاه اینترنتی نیازکو
www.nyazco.com

09128961202
09214150920

کفش چرم دست دوز مردانه راحتی سی سی تبریز  SISI SHOES TABRIZ 308


توضیحات:
تیپ و شخصیت دو رکن اساسی جذابیت یا همون کاریزمای یک انسان هست. انتخاب هر فردی برای پوشش خود کاریست که به شخصیت فرد نیز برمی گردد. از این رو ما در جوامع و فرهنگ های مختلفی زندگی می کنیم که این ها هم بر شکل گیری شخصیت و پوششمان تاثیر می گذارد.
کفش سی سی قدیمی ترین تولید کننده کفش تبریز ، هم فرهنگ و هم شخصیت فردی را اساس کار خود در طراحی کفش کرده و محصولاتی را تولید نموده که به طور خلاصه می توانیم بگوییم بهترین از نوع خود بوده و هست کفش دست دوز طبی سی سی تبریز با رویه چرم گاوی که از بهترین چرم های تولید شده در تبریز هست استفاده نموده، این کفش همچنین با آستری از چرم بزی و کفی طبی و چرمی با نام انگلیسی ارتوپتیک که قابلیت ارتجاعی دائمی و عرق پا را نیز جذب می کند؛ همچنین این کفی قابلیت پرکننده گودی پا برای جلوگیری از کمر درد را نیز دارد. زیره این کفش هم قابلیت خوبی در برابر سرخوردن دارد و طوری طراحی شده که در سطوح صاف از سرخوردن جلوگیری می کند. کفش طبی سی سی تبریز در سایزهای 40 الی 44 و در رنگ های مشکی و قهوه ای به بازار عرضه شده است.

 

امروز عمری به درازای بیش از نیم قرن از آغاز فعالیت کفش سی سی در صنعت کفش دستدوز تبریز می گذرد. عمری که حاصل آن نه فقط تولید صدها طرح اصیل ایرانی و نه فقط تربیت ده ها شاگرد و استاد، بلکه برپا نگه داشتن صنعتی به نام کفش دستدوز تبریز است.کفش سی سی فعالیت مستقل خود را در سال ۱۳۳۸ در شهر تبریز، آغاز کرد و نام سی سی را برای تولیدات خود انتخاب نمود.
استفاده از طرح های اصیل ایرانی در تولید کفش ها، کیفیت بالا در دوخت و استفاده از چرم ۱۰۰٪ طبیعی در تمام تولید کفش سی سی، از مهمترین عواملی هستند که باعث گشته اند همچنان تولیدات سی سی  انتخاب اصلی کسانی باشند که اصالت و کیفیت همچنان معیارهای انتخاب هستند.


ویژگی :
رویه از چرم طبیعی
آستری  چرم
کفی چرم
زیره ترموزیلان رنگ سرمه ای
تولید کننده : تولیدی کفش سی سی تبریز
نام مدل : راحتی 308
رنگ بندی : مشکی
سایز : 40 الی 44
رویه : چرم طبیعی
کفی :2 کف چرم ,کف زیرین چرم ترکیه و کف ارتوپدیک با لاتکس
lspumlatex اسپانیا,قدک hp1,hp4
زیره : ترموزیلان رنگ سرمه ای
نوع دوخت:کارگاه سی سی دست دوز
کفش چرم دست دوز مردانه راحتی سی سی تبریز  SISI SHOES TABRIZ 308
خریداران محترم میتوانند کد 853 را به شماره سامانه نیازکو 10009141000900 ارسال نموده و منتظر تماس کارشناسان نیازکو برای ثبت سفارش باشند 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی