فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

سایت کفش مردانه به عنوان معرفی مشهورترین برند ها و تولیدات کفش های مردانه ایران راه اندازی شده است که در این سایت شما میتوانید با بهترین کارخانجات تولید کفش مردانه بویژه کفش مردانه تبریز آشنا شده و نیز برای خرید کفش مردانه بصورت آنلاین اقدام نمایید.
کفش مردانه
فروشگاه اینترنتی نیازکو
www.nyazco.com

09128961202
09214150920

فرصتی برای بازیابی برند کفش تبریز

جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۳۹ ب.ظ
فرصتی برای بازیابی برند کفش تبریز
جعفرمحرم پور
 
روزگارآنلاین: روایتی است که چند سال پیش ترکیه ای ها کفش های چینی را آتش زدند تا با چینیزه شدن کفش در ترکیه مقابل کنند. چنین اقداماتی در  دنیایی که دنیای رقابت است و صحبت از تجارت جهانی است شاید مفهومی نداشته باشد اما قرار است چرخ اقتصاد بچرخد. این دیدگاه حتی به آمریکا هم رسیده و ترامپ میخواهد در برابر دنیای چینی بایستد. ترامپی که عده زیادی دیوانه خطابش میکنند به چرخش چرخ اقتصاد و کارگران آمریکایی می اندیشد و از همه مهمتر به سبقه صنعت آمریکایی که سهم خود را در بازارها از دست رفته می بیند.
با چنین نگاهی صنعت کفش ایران نیز میخواهد از چینیزه شدن کفش در ایران تبری جوید. صنعت کفش در ایران را با تبریز میشناسند. چرا که کفش های دست دوز تبریزی روزی جهان را در نوردیده بود.  حدود هشتاد سال پیش بود که چرم خسروی تبریز را در مواد اولیه چرمی غنی کرده بود. روزها از پس هم آمد و رفت و درفضای وارداتی یک دهه پیش و ضعف فناوری تولیدکنندگان کفش در تبریز چین و ترکیه بازار را از دست تبریزی ها در آوردند و روز به روز شاهد کاهش سهم کفش تولید تبریز در بازار بودیم. کاملا هم این کاهش  سهم بازار به حق بود. در فضای رقابتی که باید اصول کیفیت رقابتی، قیمت رقابتی و تحویل به موقع شرط باشد نه در کیفیت و نه در قیمت نتوانستیم رقابت کنیم. یا کیفیت می لنگید  و یا قیمت. سود کفش های چینی هم که زیر دهان قاچاقچیان و فروشندگان مزه کرده بود.
این کاهش سهم تکانی جدی به تولید کنندگان داد حداقل به فکر افتادند. البته آنهایی که زنده ماندند و البته آنهایی که میخواستند زنده بمانند. نگرش عوض شد. باید کاری انجام میشد که نگاه به سمت کفش تبریز برگردد. عده ای استراتژی نوشتند و عده ای به سمت تنوع قالب برای تولید رفتند و عده ای کمپین خرید کفش ایرانی راه انداختند.
این هفته در بازار کفاشان تبریز بودم بدون اغراق باید گفت اتفاقی افتاده است. کارگران ایرانی برای بازاریان مهمتر شده اند. چرخش چرخ تولیدکنندگان تبریزی به اولویت تبدیل شده است. حتی قرار است نوروز پرتقال وسیب و اقلام خارجی بر سر سفره هفت سین نباشد.
این دیدگاه اگر چه با دیدگاه رقابت در دنیای امروز همخوانی ندارد چرا که قدرت انتخاب را از مشتریان میگیرد، اما اگر فرصتی باشد که تولیدکنندگان کفش تبریز کیفیت خود را ارتقا دهند؛ بسیار مغتنم است.
راه اندازی مجموعه های مگا در عرصه تولید چرم و کفش با تناژ و تیراژ اقتصادی در این راه؛ یک راهکار است اما انگار دولت برای زیرساخت ها باید همراه باشد که فعالان میگویند نیست.

منبع:
با روزگار همراه باشید
@roozegaronline

برای خرید کفش ناب چرم تبریز بر روی عکس زیر کلیک نمایید :
 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی