فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

سایت کفش مردانه به عنوان معرفی مشهورترین برند ها و تولیدات کفش های مردانه ایران راه اندازی شده است که در این سایت شما میتوانید با بهترین کارخانجات تولید کفش مردانه بویژه کفش مردانه تبریز آشنا شده و نیز برای خرید کفش مردانه بصورت آنلاین اقدام نمایید.
کفش مردانه
فروشگاه اینترنتی نیازکو
www.nyazco.com

09128961202
09214150920

آشنایی با کفش تبریز

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۲ ب.ظ

کفش و چرم تبریز در ایران از پیشینیه‌ای غنی و آوازه‌ای بلند برخوردار است، در حال حاضر تولیدکنندگان بنامی در شهر تبریز اقدام به تولید کفش‌های تمام چرممی‌کنند که نام و آوازه‌ای جهانی برای خود و تبریز به ارمغان آورده‌اند.
 کفش چرم دست‌دوز و صنعتی تبریز از جایگاه ممتازی در ایران و کشورهای دیگر برخوردار است، به جرأت می‌توان مدعی شد که چرم و کفش تبریز، برندی آشنا برای بسیاری از ایرانیان است، نقطه قوت کفش تبریز توجه به کیفیت ممتاز آن است؛ چرا که پیشکسوتان این عرصه معتقدند کیفیت حرف اول را در تولید محصولات‌ چرم و کفش تبریز دارد.

حدود 50 سال است که کفشدوزی کم کم از حالت سنتی خارج و به ماشینی شدن قدم گذاشته استولی هنوز افراد زیادی در ایران و خارج از کشور هستند که علاقمند به خرید و استفاده از کفش های دست دور هنرمندان تبریزی هستند .
در حال حاضر نیز در گوشه و کنار بازار بزرگ تبریز صدای چکش و هنر نمایی صنعتگران کفش دست دوز به گوش می رسد .
هم اکنون 2200 کارگاه تولید کفش با 5 هزار فروشگاه عرضه کفش و لوازم جانبی در شهر تبریز فعال هستند و بخشی از پویایی و شهرت بازار تبریز مدیون صنعتگران این حرفه است.
قدمت تولید چرم و استقرار بزرگترین شهرک چرم خاورمیانه و همچنین وجود هنرمندان و کفاشان اصیل در تبریز بر مزایای تولید کفش در این شهر افزوده است و با ورود فناوریهای جدید تولید انبوه کفش با استفاده از شیوه های صنعتی آغاز شده است .

نخستین موزه کفش کشور همزمان با برگزاری جشن (تبریز،شهر جهانی بافت فرش ) در شهر اولین ها و در موزه شهر و شهرداری افتتاح شد .
اشیاء موجود در این موزه از انواع کفش های سنتی موجود در کشور جمع آوری شده و در قسمتی دیگر از موزه تجهیزات و وسیله های ساخت کفش به نمایش گذاشته شده است و بخشی از آن به مجموعه شخصی خانم شعله خیابانی نواده شیخ محمد خیابانی اختصاص دارد .
گفتنی است در موزه کفش تبریز 200 جفت کفش از دوره های مختلف تاریخی و انواع کفش های اقوام همچون نمونه مشابه اولین کفش چرم در دنیا با پنج هزار و 500 سال قدمت وجود دارد که از روستای بیرق در توابع تبریز بدست آمده است .

خرید کفش مردانه | کفش مردانه تبریز


فروشگاه اینترنتی کفش نیازکو به منظور رفاه حال مشتریان و حمایت از تولید ملی کفش تبریز ،بخش فروش کفش مردانه کلاسیک و کفش مردانه راحتی از تولیدات تبریز را راه اندازی کرد
برای خرید کفش مردانه کلاسیک تبریز به لینک زیر مراجعه نمایید :
کفش,کفش مردانه,کفش مردانه تبریز,کفش کلاسیک مردانه ,کفش کلاسیک مردانه تبریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی