فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

سایت کفش مردانه به عنوان معرفی مشهورترین برند ها و تولیدات کفش های مردانه ایران راه اندازی شده است که در این سایت شما میتوانید با بهترین کارخانجات تولید کفش مردانه بویژه کفش مردانه تبریز آشنا شده و نیز برای خرید کفش مردانه بصورت آنلاین اقدام نمایید.
کفش مردانه
فروشگاه اینترنتی نیازکو
www.nyazco.com

09128961202
09214150920

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

نحوه تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی
How to recognize the natural leather of artificial leather

تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی

تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی 

نکاتی درمورد خرید چرم طبیعی 
خرید چرم طبیعی در ابتدا کار راحتی به نظر میرسد اما با توجه به اشباع بازار از چرم های مصنوعی با کیفیت های متفاوت، خرید چرم طبیعی کار چندان راحتی هم نیست. این موضوع اهمیت بسیاری دارد زیرا چرم مصنوعی حتی اگر بهترین کیفیت بازار را داشه باشد، بازهم مصنوعی است و هیچگاه جای چرم طبیعی را نمیگیرد.
در این مقاله که توسط تیم تولید محتوای فروشگاه اینترنتی نیازکو تهیه و گردآوری شده است، به توضیح نکاتی میپردازیم که به تفکیک چرم مصنوعی از طبیعی و خرید چرم طبیعی واقعی کمک میکند.

تست آب
بر روی کالای چرم آب بریزید؛ اگر آب را جذب نکرد، یعنی جنس آن چرم مصنوعی است اما اگر آب را جذب کند چرم طبیعی است زیرا چرم طبیعی از پوست حیوان است و آب را جذب میکند.

نشان برچسب چرم 
تمام چرم های طبیعی دارای نشان یا مهر چرم هستند. البته چرم های مصنوعی نیز معمولاً دارای مهرم چرم میباشند زیرا چرم مصنوعی هم نوعی چرم محسوب میشود. باید دانست که این نکته به تنهایی نمیتواند عامل شناسایی چرم طبیعی باشد اما میتوان در کنار نکات دیگر به این نکته نیز توجه نمود.

بوی چرم 
چرم طبیعی بوی مخصوصی دارد. دلیل این است که چرم طبیعی از پوست حیوانات ساخته شده است و طبیعتاً بوی خاصی خواهد داشت. اگر یکبار چرم طبیعی را بو کرده باشید، تشخیص این بو در دفعات بعد برایتان آسان خواهد بود. البته باز ذکر این نکته لازم است که نوعی عطرهای مصنوعی برای بودار کردن چرم مصنوعی وجود دارد که تشخیص را سخت تر میکند! 

گران قیمت بودن چرم طبیعی 
این نشانه نیز به تنهایی قابل اکتفا نیست زیرا بعضی از فروشگاه ها برای نشان دادن کیفیت خوب جنس خود، قیمت ها را گران میزنند. اما اگر به فروشنده خود اطمینان نسبی داشته باشید، احتمالاً این گزینه نیز به شما کمک خواهد کرد.

از فروشگاه های معتبر خرید کنید 
فروشگاه های اصیل همیشه کالای چرم را همراه با شناسنامه آن به خریدار ارائه میکنند. بنابراین همواره سعی کنید از فروشگاه های با سابقه خرید نمایید. با کمی پرس و جو میتوان چنین مراکزی را پیدا کرد. 

پشت چرم را نگاه کنید
یکی از بهترین کارهایی که برای مطمئن شدن از طبیعی بودن میتوان در خرید چرم انجام داد، همین نکته است. چرم دارای پرزهایی است که معمولاً در چرم طبیعی این پرزها در پشت چرم بصورت شبکۀ نخ دوخته شده اند. 
اما چرم طبیعی دارای ضخامت متفاوت است. چرم طبیعی به دلیل فرآیند تولید دارای بافت یکنواخت نیست یعنی بعضی جاها نازک و بعضی جاها ضخیم است. قسمت های پوست دام نیز دارای ضخامت های متفاوتی است. در حالی که چرم مصنوعی با دستگاه درست می‌ شود و در نتیجه کاملا یکدست است. 

انعکاس نور
اگر چرم طبیعی را زیر نور بگیرید، نور را یکدست و منظم منعکس نمیکند و بعضی جاهای آن مات و بعضی جاها براق به نظر می رسد.

بافت و طرح روی چرم
طرح های چرم طبیعی غیر تکراری و منحصر به فرد است. اگر بر روی چرم طرح های یکنواخت و الگوهای قابل تکرار دیده میشود، حتماً چرم ممصنوعی است. 

تست شعله
چرم طبیعی مقاوم تر از چرم مصنوعی است؛ اگر حرارت را روی آن بگیرید و ادامه دهید، بوی وحشتناکی مانند سوختن مو خواهد داد. اما به دلیل اینکه در طی مراحل آماده سازی چرم مصنوعی از پلاستیک استفاده میشود، در معرض حرارت به سرعت جمع شده، تغییر شکل میدهد و میسوزد. اگر بخواهید برای خرید چرم تست شعله انجام دهید، حتما قسمت پشت چرم را تست کنید.  

لمس چرم
یکی از روش های تشخیص چرم طبیعی، لمس کردن آن است. چرم طبیعی حس حرارت به انسان منتقل می کند اما چرم مصنوعی سرد تر و سخت تر است زیرا فرآیند تولید آن به روش دستگاه انجام شده است. بر روی چرم طبیعی عملیات کمتری انجام می شود.

وزن چرم 
چرم طبیعی از وزن بیشتری برخوردار است اما چرم مصنوعی سبکتر از چرم طبیعی است.
در نهایت باید گفت که همواره سعی داشته باشید هنگام خرید چرم تمامی این نکات را کاملاً تست کنید تا از هزینه ای که میپردازید و از خرید خود راضی باشید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۶:۳۳
کمال اختری

فروش کفش اسپورت مردانه  ارزان تبریز SPORT SUEDE LEATHER BLUE TABRIZ SHOES

کفش اسپورت مردانه جیر دبلیو تبریز SPORT SUEDE LEATHER BLUE TABRIZ SHOES

کفش اسپورت مردانه جیر دبلیو تبریز SPORT SUEDE LEATHER BLUE TABRIZ SHOES
توضیحات:
کفشی که مقابل شماست کفشی است برای طبیعت گردی و کوهنوردی غیر حرفه ای . کفش اسپورت دبلیو با رویه جیر کاملا بادوام ساخته شده. تزریق مواد پی یو برای زیره ی این کفش در نظر گرفته شده که وظیفه اتصال رویه را هم انجام میدهد . این کفش مناسب کارهای سخت و طاقت فرساست. اگر میخواهید در جنگل از این نوع کفش استفاده نمایید رنگ سرمه ای و اگر در صحرا و بیابان استفاده می کنید از رنگ خاکی این کفش استفاده نمایید.
گروه تولیدی کفش تبریز با نیم قرن سابقه تولید و با بهره گیری از دانش فنی، تکنولوژی روز، کادر مجرب، کیفیت بالای محصولات و طراحی با توجه به مدل های روز، توانسته است پیشرفت بسیار خوبی در این عرصه داشته باشد‏.‏یکی از مزیت های این تولیدی واقع شدن در شهر تبریز بوده که به عنوان قطب صنعتی کفش ایران و حتی دنیا می باشد و به جرات میتوان گفت که برند کفش تبریز مورد پسند خاص و عام از دیر باز بوده و هست.

مشخصات :

کفش اسپرت دبلیو تبریزاز سری کفش های مخصوی پیاده روی می باشد.امور روزمره مثل رفتن به محل کار، مدرسه یا دانشگاه در طول یک روز در شرایطی که ممکن است فرد چندین ساعت کفش به پا داشته باشد ممکن است موجب خستگی و یا حتی در طولانی مدت موجب آسیب رسیدن به پاها شود. پس برای جلوگیری از خسته شدن و راحتی پا نیاز دارد که از کفشی راحت استفاده کند. کفشی که هم زیبا باشد و هم هنگام پوشیدن طولانی مدت پا را تحت فشار قرار ندهد.

ویژگی :
رویه از جیر
کفی بسیار نرم و راحت  
زیره از مواد تزریق پی یو P.U سبک و مقاوم می باشد
تولید کننده : تولیدی کفش  تبریز
نام مدل :  جیر دبلیو اسپرت تبریز
رنگ بندی : مشکی و سرمه ای
سایز : 40 تا 45
رویه : چرم جیر
کفی : دارای کفی بسیار نرم و راحت
زیره : تزریق پی یو PU سبک و مقاوم 

​​کفش اسپورت مردانه جیر دبلیو تبریز SPORT SUEDE LEATHER BLUE TABRIZ SHOES


مشتریان گرامی میتوانند برای محاسبه اندازه پا به دو روش زیر اقدام نمایند :
روش اول محاسبه سایز پا 
A)  طول پای خود را از قسمت تهتانی تا نوک انگشت شصت پا اندازه بگیرید .مثلا طول پا 27 سانتی متر 
B) حال عدد بدست آمده را در فرمول زیر جاگذاری نمایید 
به عدد بدست آمده 2 واحد اضافه نموده (27+2=29) و عدد حاصل را در 3 ضرب کنید (29*3=87) حال مقدار جواب را بر دو تقسیم نمایید (87/2=43.5)
During the soles of the feet+2 * 3 / 2 = Foot size
C) سایز پای شما 43.5 است که پیشنهاد میشود کفش شماره 44 را انتخاب کنید.
D) البته بسته به نوع کفش و نوع پنجه پای شما ممکن است این تخمین با کمی خطا مواجه شود. برای انتخاب دقیقتر سایز ، به سایز کنونی کفش خود و به نوع اسپرت یا کلاسیک بودن کفش توجه داشته باشید.
E) معمولا کفش اسپرت یک سایز بزرگتر از سایز کفش کلاسیک مناسب پای شما خواهد بود. مثلا اگر کفش کلاسیک را 42 می پوشید، به احتمال زیاد کفش اسپرت مناسب برای شما 43 خواهد بود.
روش دوم محاسبه سایز پا :


اندازه گیری صحیح طول پا

یک خط کش را روی یک سطح صاف قرار داده و در حالی که روی آن قرار گرفته اید یک صفحه یا خودکاری را نیز در انتهای پای خود قرار دهید تا درصد خطا کمتر شود و از همان صفحه یا خودکار تا نوک انگشت شصت پایتان را برحسب سانتی متر اندازه گیری کنید و یادداشت نمایید. همین مراحل را برای پای دیگر نیز انجام دهید. میانگین اندازه پاها را محاسبه کرده و با توجه به جدول زیر ببنید به کدام عدد نزدیکتر است. به هر عددی نزدیکتر بود سایز متناظر زیر آن عدد سایز پای شماست.
 مثلا اگر طول پای راست شما 26 سانتی متر و طول پای چپ شما 25 سانتی متر باشد ، میانگین 25.5 خواهد شد که سایز کفش متناظر آن 41 اس
خریداران محترم میتوانند کد 835 را به شماره سامانه نیازکو 10009141000900 ارسال نموده و منتظر تماس کارشناسان نیازکو برای ثبت سفارش باشند 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۷:۳۳
کمال اختری

فروش کفش نیم بوت چرم تبریز Tabriz leather boot shoes

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۷ ب.ظ

فروش کفش نیم بوت چرم تبریز Tabriz leather boot shoes

کفش پوتین زیپ دار چرم مردانه همگام HAMGAM BOOTS MEN LEATHER


واحد تولیدی کفش همگام در سال 1372 در مساحتی بالغ بر 1300 متر مربع واقع در شهرک صنعتی شاهین شهر تبریز شروع بکار نمود .این واحد ،با استفاده از تکنولوژی روز و کارکنان مجرب توانسته ظرفیت تولید خود را افزایش داده و کیفیت قابل قبول بازارهای جهانی را بدست آورد .در حال حاضر تولیدات کازخانه کفش همگام ،علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای آسیای میانه و اروپای شرقی از جمله روسیه و اوکراین صادر می شود .کلیه تولیدات کفش همگام دارای شناسنامه تولید و آنالیز مصرفی می باشند که در بدست آوردن بازار مصرف خارج از کشور به عنوان اصلی ترین عامل فروش محسوب می گردد.

مشخصات :

این نیم بوت شیک و مد روز نه تنها شما را به روزتر نشان می دهد بلکه پاهای شما در این کفش ها احساس راحتی بیشتری خواهد داشت.نیم بوت مردانه چرم زیپدار همگام تبریز با قیمت بسیار مناسب بهترین انتخاب برای میهمانی های دوستانه،پارک،رستوران و بازارگردی است و شما را بسیار شیک و متفاوت نشان می دهد.
گرما و راحتی را در فصل زمستان به پاهای خود هدیه کنید‏.‏ این نیم بوت مردانه با چرم طبیعی درجه یک، انتخابی مناسب برای گرم و راحت نگه داشتن پاهایتان می باشد.و با داشتن زیپ کناری در بغل پوشیدن این کفش به راحتی انجام پذیر بوده و توسط کش قسمت فوقانی کفش در پا چفت شده و راحتی بیشتر پا را به ارمغان می آورد.

ویژگی :
رویه از چرم طبیعی
آستری از چرم صنعتی
دارای کفی چرم گاوی درجه یک
زیره از مواد پی یو P.U سبک و مقاوم می باشد
تولید کننده : تولیدی کفش همگام تبریز
نام مدل :کفش پوتین زیپ دار چرم مردانه همگام
رنگ بندی :  قهوه ای
سایز : 40 تا 45
رویه : چرم طبیعی
کفی : کفی چرم گاوی درجه یک
زیره : تزریق پی یو PU سبک و مقاوم 

مشتریان گرامی میتوانند برای مشاهده نحوه محاسبه اندازه پا در خرید کفش رو عکس زیر کلیک نمایند 

خریداران محترم میتوانند کد 868 را به شماره سامانه نیازکو 10009141000900 ارسال نموده و منتظر تماس کارشناسان نیازکو برای ثبت سفارش باشند 

برای خرید کفش مردانه بصورت آنلاین روی لینک زیر کلیک کنید 


برای خرید کفش ناب چرم تبریز بر روی عکس زیر کلیک نمایید :
 

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۶ ، ۱۷:۴۷
کمال اختری

فروش کفش های مجلسی تبریز Sale of Tabriz Chamber Shoes

جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹ ب.ظ

فروش کفش های مجلسی تبریز Sale of Tabriz Chamber Shoes

کفش مردانه ترافیک تابستانی تبریز TRAFFIC TABRIZ SHOES


توضیحات:

گروه تولیدی کفش جلال تبریز با نیم قرن سابقه تولید و با بهره گیری از دانش فنی، تکنولوژی روز، کادر مجرب، کیفیت بالای محصولات و طراحی با توجه به مدل های روز، توانسته است پیشرفت بسیار خوبی در این عرصه داشته باشد‏.‏یکی از مزیت های این تولیدی واقع شدن در شهر تبریز بوده که به عنوان قطب صنعتی کفش ایران و حتی دنیا می باشد و به جرات میتوان گفت که برند کفش تبریز مورد پسند خاص و عام از دیر باز بوده و هست.
مشخصات :
کفش مردانه کلاسیک ترافیک تابستانی تبریز ظاهری کاملا کلاسیک داشته که می‌توانید آن را در کنار شلوار پارچه ای و کتان پوشیده و برای قرارهای کاری، مهمانی و ... استفاده نمایید. این کفش با طراحی سوراخ دار منظم و بسیار زیبا با جنس چرم طبیعی گاوی درجه یک می‌باشد. از ویژگی‌های این کفش کفی طبی و مستحکم آن می‌باشد. این کفش در 3 رنگ مشکی و قهوه ای و عسلی , سایز‌بندی 40 الی 44 عرضه شده است. 

ویژگی :
رویه از چرم طبیعی
آستری از جیر
کفی بسیار نرم و راحت  و طرح آن کاملا بصورت طبی طراحی شده است
زیره از مواد پی یو P.U سبک و مقاوم می باشد
تولید کننده : تولیدی کفش جلال تبریز
نام مدل : ترافیک تابستانی
رنگ بندی : مشکی  - قهوه ای - عسلی
سایز : 40 تا 44
رویه : چرم طبیعی
کفی : دارای کفی طبی بسیار نرم و راحت
زیره : پی یو PU سبک و مقاوم 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۶ ، ۱۲:۳۹
کمال اختری
کفش چرم تبریز و قدمت صنعت چرم در ایران Tabriz leather shoes and the leather industry in Iran
در این مقاله با کفش چرم تبریز و قدمت صنعت چرم در ایران آشنا  میشویم. این مقاله توسط تیم تولید محتوای فروشگاه اینترنتی نیازکو تهیه و گردآوری شده است.
 
کفش چرم تبریز و قدمت صنعت چرم در ایران Tabriz leather shoes and the leather industry in Iran

با توجه به سابقه دیرین کشورمان ایران و مخصوصاً شهر تبریز در صنعت چرم، بر آن شدیم تا توضیحاتی از تاریخچه تولید محصولات چرم در ایران را گردآوردی کرده و در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم. این مقاله توسط تیم تولید محتوای فروشگاه اینترنتی نیازکو تهیه و گردآوری شده است.
ایران یکی از کشورهایی است که قدمت تولید چرم در آن به 3هزار سال قبل باز می گردد و یکی از قدیمی¬ ترین  تولید کنندگان چرم در جهان میباشد. از طرفی، آثار باستانی و نشانه های تاریخی بازگوی این است که حدود 1500 سال قبل از میلاد، از پوست برای درست کردن لباس، کفش و لباس های جنگی استفاده میکردند.
 اولین کارخانه چرم سازی در ایران در سال 1308 در شهر تبریز شروع به فعالیت کرد و پس از آن در اصفهان، همدان و برخی از شهرهای دیگر نیز تاسیس شد. از این رو، تبریز به عنوان پایتخت اصلی این صنعت در ایران شناخته میشود. همچنین کفش چرم تبریز چه در ایران و چه در خارج از کشور زبان زد خاص و عام است. 
دانستن این نکته جالب است که امروزه در شهر تبریز سالانه ۲,۵۰۰,۰۰۰ جلد چرم تولید می گردد. شهرت شهر تبریز در این صنعت بیشتر مدیون هنرمندانی بوده است که این هنر را خلق کرده اند و ما خود را میراث دان آن میدانیم.  
 نشانه هایی که از حمله مغول در ایران به جا مانده، نشانگر آن است که تجارت چرم و پوست در ایران پر رونق بوده‌ و بازار گرمی داشته است؛ این اسناد نیز گواه شهرت برخی شهرها مانند تبریز و شیراز در این دوره است.
در دوره قاجار انواع چرم به مقدار زیاد در شهر های ایران تولید می‌شد. همدان در این دوره مرکز مهم تولید نوعی چرم معروف به “چرم همدانی“ بود که از پوست گوسفند تهیه می‌شد و در این دوره از جمله کارهایی که امیر کبیر در سال هزار و دویست و شصت و هفت(1267) به نمایشگاه لندن فرستاد پوست بود. به علاوه در این دوره صادرات پوست و چرم از اغلب شهرهای ایران به روسیه و عثمانی و هند رونق بسیار داشت. علاوه بر همدان، شهر های تبریز و اصفهان نیز در تولید و صادرات چرم سهم بسزایی داشتند. در عین حال به علت مسایل شرعی تجارت چرم هایی که توسط غیر مسلمانان تولید می‌شد در دست ارمنیان بود.
اولین کارخانه چرم سازی ایران نیز در سال هزار و سیصدو هشت شمسی(1308) در شهر تبریز بنا شد و پس از آن در همدان، تهران، اصفهان و برخی شهرهای دیگر نیز کارخانه‌هایی تاسیس شد.

کفش چرم تبریز وتاریخچه آن
کفش چرم تبریز از تاریخ کهن و آوازه بلند برخوردار است. در حال حاضر تولید کنندگانی مشهور و دارای پیشینه قدیمی در شهر تبریز اقدام به تولید کفش هایتمام چرم میکنند که نام و آوازه ای جهانی برای خود و شهر تبریز به ارمغان آورده اند . به جرات میتوان مدعی شد کفش چرم تبریز  محصول آشنایی برای بسیاری از ایرانیان و جهانیان است و ویژگی که این کفش نسبت به سایر محصولات دارد کیفیت ممتاز آن است.
حدود۵۰ سال است که کفشدوزی کم کم از حالت سنتی خارج و به ماشینی شدن روی آورده است اما هنوز افراد بسیاری در ایران و خارج از کشور هستند که علاقه مند به خرید و استفاده از کفشهای دست دوز هنرمندان تبریزی هستند. همینطور در بازار بزرگ تبریز هنوز هم صدای چکش و هنرنمایی صنعتگران کفش دست دوز به گوش می رسد.
هم اکنون، 2200 کارگاه تولید کفش با 5 هزار فروشگاه عرضه کفش و لوازم جانبی در شهر تبریز فعال هستند که بخشی از پـویـایی و شهرت بازار تبریز مدیون صنعتگران این حرفه است.
در تبریز ۴۰ هزار نفر از طریق صنعت کیف و کفش چرم امرار معاش می کنند. سه هزار و ۵۸۰ واحد تولیدی در تبریز فعالیت می کنند که از این تعداد که 1810 واحد تولیدی مربوط به چرم و کفش چرم است.
قدمت تولید چرم، استقرار بزرگترین شهرک چرم خاورمیانه و همچنین وجود هنرمندان و کفاشان اصیل در تبریز، بر مزایای تولید کفش در این شهر افزوده است و با ورود فناوریهای جدید، تولید انبوه کفش با استفاده از شیوه های صنعتی آغاز شده است. از تولید کنندگان معروف کفش چرم تبریز میتوان کفش سی سی،فرزین، پای آراء، جی اف اس، همگام، آداک ، کفش تبریز ,آفاق و … را نام برد که محصولات بادوام و راحت را تولید میکنند.

همچنین اولین  موزه کفش چرم تبریز هم همزمان با برگزاری جشن «تبریز، شهر جهانی بافت فرش» برای  اولین بار و در موزه شهر و شهرداری افتتاح شد. اشیاء موجود در این موزه از انواع کفش های سنتی موجود در کشور جمع آوری شده و در قسمتی دیگر از موزه تجهیزات و وسیله های ساخت کفش به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است در موزه کفش چرم تبریز ۲۰۰ جفت کفش از دوره های مختلف تاریخی و انواع کفش های اقوام همچون نمونه مشابه اولین کفش چرم در دنیا با پنج هزار و ۵۰۰ سال قدمت وجود دارد که از روستای «بیرق» در توابع تبریز به دست آمده است.
صادرات کفش چرم تبریز 
شهر تبریز به دلیل موقعیت جغرافیایی و اماکن دیدنی همه ساله مهمان توریست های بسیاری است که همین امر باعث شده که کفش چرم تبریز در کشورهای دیگر هم مورد توجه قرار گیرد و به عنوان بهترین هدیه برای کشورهای دیگر محسوب شود.
در حال حاضر 90 درصد از کفش های چرم کشور را شهر تبریز تولید می کند که این امر به برگزاری نمایشگاهها در سراسر جهان و همچنین صادرات کفش کمک شایانی میکند.
از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه ها در حوزه صنعت چرم، میتوان به معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های کارخانه ها، شرکت ها و کارگا های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، ارائه پتانسیل ها و توانمندیهای صنعت چرم کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به کشورمان، ایجاد ارتباط های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات، آشنایی با الگوهای موفق جهانی درعرصه صنعت چرم، فراهم آوردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و همچنین کارآفرینی و اشتغال پایدار اشاره کرد.

برای خرید کفش ناب چرم تبریز بر روی عکس زیر کلیک نمایید :
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۶ ، ۱۱:۴۵
کمال اختری

فروش کفش راحتی مردانه طرح اکو ساعتی تبریز TABRIZ SHOES MEN DESIGN ECCO SAATI

توضیحات:
کفش راحتی مردانه طرح اکو ساعتی تبریز TABRIZ SHOES MEN DESIGN ECCO SAATI یک کفش بسیار راحت و کامفورت با طراحی بسیار زیبا. این کفش بخاطر سبک بودن در زمره کفش های خوش پوش می باشد و از چرم هورس در رویه آن استفاده شده است که بر زیبایی آن افزوده است و لازم به توضیح می باشد که کفش طرح اکو ساعتی در تبریز تولید شده و در دو رنگ مشکی و قهوه ای در سایت نیازکو عرضه می گردد یکی از مواردی که این کفش را نمایان می سازد قیمت بسیار مناسب آن می باشد.
مشخصات :
ویژگی :

رویه هورس و طرح چرم
آستری صنعتی
کفی بسیار نرم و راحت طبی
زیره از مواد پی یو P.U
تولید کننده : تولیدی کفش تبریز
نام مدل : طرح اکو ساعتی
رنگ بندی : مشکی - قهوه ای
سایز : 40 تا 44
رویه : هورس و طرح چرم
کفی : دارای کفی طبی بسیار نرم و راحت
زیره : پی یو PU سبک و مقاوم 
کفش راحتی مردانه طرح اکو ساعتی تبریز TABRIZ SHOES MEN ECCO SAATI

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۶ ، ۱۸:۳۲
کمال اختری

کفش چرم دست دوز مردانه راحتی سی سی تبریز  SISI SHOES TABRIZ 308


توضیحات:
تیپ و شخصیت دو رکن اساسی جذابیت یا همون کاریزمای یک انسان هست. انتخاب هر فردی برای پوشش خود کاریست که به شخصیت فرد نیز برمی گردد. از این رو ما در جوامع و فرهنگ های مختلفی زندگی می کنیم که این ها هم بر شکل گیری شخصیت و پوششمان تاثیر می گذارد.
کفش سی سی قدیمی ترین تولید کننده کفش تبریز ، هم فرهنگ و هم شخصیت فردی را اساس کار خود در طراحی کفش کرده و محصولاتی را تولید نموده که به طور خلاصه می توانیم بگوییم بهترین از نوع خود بوده و هست کفش دست دوز طبی سی سی تبریز با رویه چرم گاوی که از بهترین چرم های تولید شده در تبریز هست استفاده نموده، این کفش همچنین با آستری از چرم بزی و کفی طبی و چرمی با نام انگلیسی ارتوپتیک که قابلیت ارتجاعی دائمی و عرق پا را نیز جذب می کند؛ همچنین این کفی قابلیت پرکننده گودی پا برای جلوگیری از کمر درد را نیز دارد. زیره این کفش هم قابلیت خوبی در برابر سرخوردن دارد و طوری طراحی شده که در سطوح صاف از سرخوردن جلوگیری می کند. کفش طبی سی سی تبریز در سایزهای 40 الی 44 و در رنگ های مشکی و قهوه ای به بازار عرضه شده است.

 

امروز عمری به درازای بیش از نیم قرن از آغاز فعالیت کفش سی سی در صنعت کفش دستدوز تبریز می گذرد. عمری که حاصل آن نه فقط تولید صدها طرح اصیل ایرانی و نه فقط تربیت ده ها شاگرد و استاد، بلکه برپا نگه داشتن صنعتی به نام کفش دستدوز تبریز است.کفش سی سی فعالیت مستقل خود را در سال ۱۳۳۸ در شهر تبریز، آغاز کرد و نام سی سی را برای تولیدات خود انتخاب نمود.
استفاده از طرح های اصیل ایرانی در تولید کفش ها، کیفیت بالا در دوخت و استفاده از چرم ۱۰۰٪ طبیعی در تمام تولید کفش سی سی، از مهمترین عواملی هستند که باعث گشته اند همچنان تولیدات سی سی  انتخاب اصلی کسانی باشند که اصالت و کیفیت همچنان معیارهای انتخاب هستند.


ویژگی :
رویه از چرم طبیعی
آستری  چرم
کفی چرم
زیره ترموزیلان رنگ سرمه ای
تولید کننده : تولیدی کفش سی سی تبریز
نام مدل : راحتی 308
رنگ بندی : مشکی
سایز : 40 الی 44
رویه : چرم طبیعی
کفی :2 کف چرم ,کف زیرین چرم ترکیه و کف ارتوپدیک با لاتکس
lspumlatex اسپانیا,قدک hp1,hp4
زیره : ترموزیلان رنگ سرمه ای
نوع دوخت:کارگاه سی سی دست دوز
کفش چرم دست دوز مردانه راحتی سی سی تبریز  SISI SHOES TABRIZ 308
خریداران محترم میتوانند کد 853 را به شماره سامانه نیازکو 10009141000900 ارسال نموده و منتظر تماس کارشناسان نیازکو برای ثبت سفارش باشند 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۱:۵۴
کمال اختری