فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

فروش کفش مردانه و کفش چرم تبریز

فروش کفش مردانه تبریز و نمایندگی فروش کفش مردانه تبریز کارخانه کفش فرزین ,کفش آداک ,کفش همگام ,کفش تبریز ,کفش سی سی

سایت کفش مردانه به عنوان معرفی مشهورترین برند ها و تولیدات کفش های مردانه ایران راه اندازی شده است که در این سایت شما میتوانید با بهترین کارخانجات تولید کفش مردانه بویژه کفش مردانه تبریز آشنا شده و نیز برای خرید کفش مردانه بصورت آنلاین اقدام نمایید.
کفش مردانه
فروشگاه اینترنتی نیازکو
www.nyazco.com

09128961202
09214150920

فروش صندل زنانه طبی دکتر فام Sell Women's Sandals Dr. fam

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۳۹ ب.ظ

صندل طبی زنانه سحر - دکتر فام  WOMEN MEDICAL SANDAL SHOES DR.FAM

توضیحات:
گروه صنعتی کفش طبی دکتر فام،در سال 1387 تاسیس و به بهره برداری رسید .مرکز مدیریتی این برند در شمالغرب کشور در شهر تبریز می باشد.این واحد تولیدی از متخصصان مجرب کشورمان جهت به دست آوردن بهترین کیفیت، طراحی و قیمت مناسب برای همه ی سنین و سلیقه ها بهره می گیرد و با توجه به شرایط ارگونومی بدن و پای انسان از قال بهای طبی جهت حفظ سلامتی و پیشگیری از ضایعات کمر و زانو استفاده می نماید. با توجه به هدف این تولیدی جهت بهبود کیفیت محصولات، اقلام تولیدی این شرکت از مواد اولیه تا محصول نهایی به طور صدرصد کنترل می گردد و نتیجه این تلاش فروش محصولات این تولیدی به شرکتهای دولتی، خصوصی و سازمانهای اداری و نظامی و واحدهای برون مرزی می باشد.
مشخصات:

  کفی کفش طبی زنانه مدل «سحر» تولیدی «دکتر فام» از استحکام کافی برخوردار می باشد و میتواند شوک وارده به کف پا را جذب کند. به طور کلی، نیرویی که در حال راه رفتن از زمین و کف پا به بدن منتقل می‌شود، معمولا حدود دو برابر وزن بدن است. کفی چرم طبی دمپایی دکتر فام نقش مهمی در انتقال و پخش نیرو از زمین به کف پا و در نهایت به بدن داشته باشد.رویه کفش طبی صندل زنانه سحر انعطاف‌پذیر و از جنس طرح چرم می باشد .طراحی کفی صندل طبی دکتر فام متناسب با قوس های پا که باعث تراز شدن پاها و در نتیجه باعث راحتی و انتقال صحیح خون در بدن از ویژگی های این کفش می باشد.زیره صندل طبی سحر P.U و در سایز 38 تا 41 موجود می باشد.

تولید کننده : تولیدی کفش دکتر فام تبریز
نام مدل : سحر
رنگ بندی : زرشکی
سایز : 37 الی 41
رویه : چرم صنعتی
کفی : طبی چرم طبیعی
زیره :پی یو PU سبک و مقاوم
صندل طبی زنانه سحر - دکتر فام  WOMEN MEDICAL SANDAL SHOES DR.FAM
خریداران محترم میتوانند کد 932 را به شماره سامانه نیازکو 10009141000900 ارسال نموده و منتظر تماس کارشناسان نیازکو برای ثبت سفارش باشند 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی